Forum SŁUPSKI PLUTON ZWIADOWCZY Strona Główna SŁUPSKI PLUTON ZWIADOWCZY
MASZERUJ ALBO GIŃ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN SŁUPSKIEGO PLUTONU ZWIADOWCZEGO

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SŁUPSKI PLUTON ZWIADOWCZY Strona Główna -> Regulaminy i Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MILLER44
D-CA PLUTONU/WÓDZ PLEMIENIA/NADMARSZAŁEK
D-CA PLUTONU/WÓDZ PLEMIENIA/NADMARSZAŁEK



Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:43, 11 Wrz 2008    Temat postu: REGULAMIN SŁUPSKIEGO PLUTONU ZWIADOWCZEGO

REGULAMIN KLUBU ASG - SŁUPSKI PLUTON ZWIADOWCZY

§1. Sprawy ogólne.
Stowarzyszenie „Słupski Klub ASG” w Słupsku o nazwie Słupski Pluton Zwiadowczy ASG, zwane dalej SPZ posiada wpis w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Słupsku pod pozycją 33 i nr dokumentu SO.III.5011-4/05.
Słupski Pluton Zwiadowczy jest ogólnopolskim środowiskiem, skupiającym osoby zainteresowane tematyką militariów, wojska oraz airsoftu.
Podstawowym zadaniem osób przynależących do Słupskiego Plutonu Zwiadowczego jest nawiązywanie w sposobie działania, umundurowania, uzbrojenia i wyposażenia do działania, umundurowania, uzbrojenia i wyposażenia elitarnych jednostek Wojska Polskiego oraz aktywne uczestnictwo w życiu Słupskiego Plutonu Zwiadowczego.
Działalność Słupskiego Plutonu Zwiadowczego realizuje się poprzez:
- wewnętrzne manewry taktyczno-zgrywające
- wewnętrzne szkolenia
- udział w ogólnopolskich zlotach i imprezach paramilitarnych
- stałą wymianę wiedzy z zakresu wyposażenia i działania elitarnych jednostek wojskowych.

§2. Członkostwo w SPZ
Pełnoprawnym członkiem SPZ może zostać osoba, która:
- ukończyła osiemnaście lat
- dostarczyła pisemną zgody rodziców, którzy wyrażają zgodę na uczestnictwo dziecka w działaniach SPZ ( nie dotyczy osób pełnoletnich),
- zarejestrowała się na forum SPZ,
- ukończyła okres rekrutancki,
- nawiązuje swoim umundurowaniem, wyposażeniem i uzbrojeniem do umundurowania, wyposażenia i uzbrojenia używanego przez elitarne jednostki Wojska Polskiego, wzorująca się na polskich elitarnych jednostkach wojskowych, posiadająca przynajmniej podstawową wiedzę z zakresu wspomnianych jednostek, wojskowości, militariów oraz zasad gier zespołowych z użyciem replik broni Air Soft Gun.

§3. Rejestracja na forum
Warunkiem zarejestrowania na forum jest dokładne wypełnienie wszystkich ważnych pól w profilu oraz zaakceptowanie tego przez Administratora Forum. Na forum poruszamy wiele ważnych spraw i problemów dotyczących ASG więc podstawą jest zapoznanie się z Regulaminem SPZ, tematami na nim zawartymi aby wyeliminować powtarzające się pytania - prosimy aby dokładnie zapoznać się z poszczególnymi działami i znajdującymi się w nich informacjami.
Rejestrując się na forum AUTOMATYCZNIE zgadzasz się na warunki zawarte w Regulaminie SPZ.

§4. Okres rekrutancki
1. Przez rekruta rozumie się kandydata na członka Słupskiego Plutonu Zwiadowczego.
2. Okres rekrutancki trwa minimum sześć miesięcy.
3. Mianowanie danej osoby na rekruta następuje na wniosek, któregoś z pełnoprawnych członków SPZ.
4. Otrzymanie statusu REKRUT nie odbywa się automatycznie wraz z rejestracją na forum. Status ten otrzymuje się po dwumiesięcznym okresie próbnym, w trakcie którego osoba ubiegająca się o status rekruta w SPZ musi wykazać się czynnym udziałem w życiu forum jak i w spotkaniach - zlotach SPZ.
5. Wymagana jest obecność na wszystkich organizowanych spotkaniach w miesiącu. Dopuszczalna jest nieobecność stosownie usprawiedliwiona.
6. Decyzję o pozytywnym zakończeniu okresu próbnego oraz okresu rekrutanckiego podejmują członkowie SPZ większością głosów. Rekrut zostanie powiadomiony o tym fakcie osobiście w wiadomości prywatnej oraz na forum otwartym. Dostanie również dalsze wskazówki co do formalnej procedury zakończenia procesu rekrutacji.

§5. Obowiązki członka (rekruta) Słupskiego Plutonu Zwiadowczego
1. Członek (rekrut) ma obowiązek czynnie uczestniczyć w życiu SPZ, przez co rozumie się:
a) Uczestniczenie w organizowanych przez SPZ spotkaniach (wyjątek stanowią sytuacje losowe: choroby, wyjazdy itp.),
b) Uczestniczenie w zlotach, w których bierze udział SPZ,
c) Aktywne uczestniczenie w życiu forum oraz podejmowanie dyskusji w sprawach ważnych dla SPZ,
d) Pomoc w przedsięwzięciach podejmowanych przez SPZ,
2. Członek (rekrut) ma obowiązek poszerzać swoje wyposażenie i dążyć do odwzorowywania aktualnego
wyposażenia, umundurowania, uzbrojenia i działań żołnierzy elitarnych jednostek Wojska Polskiego.

§6. Umundurowanie wyposażenie oraz broń.

Regulamin nie narzuca konkretnej firmy czy konkretnego kroju. Obowiązującym kamuflażem w SPZ jest kamuflaż leśny wz.93 „pantera”.
Wyposażenie oraz repliki broni powinny być wzorowane na polskich elitarnych jednostkach wojskowych o ile członkowie SPZ nie postanowią inaczej.
Członkowie SPZ noszą plakietkę SPZ na prawym ramieniu munduru.

§8. Warunki bezpieczeństwa
1. Każdy członek (rekrut) oraz osoba biorąca udział w spotkaniach organizowanych przez SPZ jest zobowiązana do zapewnienia wystarczającej ochrony oczu.
2. Środki ochrony oczu muszą być założone przez uczestnika airsoft przez cały czas trwania walk airsoft. Zdjęcie środków ochrony może nastąpić wyłącznie w strefie bezpieczeństwa.
Gracz airsoft, który zdejmie środki ochrony oczu poza strefą bezpieczeństwa, może być upomniany przez każdego z pozostałych graczy. Nie zastosowanie się do upomnienia bądź ponowne upomnienie, stanowi podstawę do wykluczenia tego gracza z dalszych walk airsoft.
3. W trakcie trwania walk airsoft obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz zażywania środków odurzających. Spożywanie alkoholu jest dopuszczalne wyłącznie po ogłoszonym zakończeniu wszystkich walk airsoft i tylko przez osoby pełnoletnie.
Uczestnik walk airsoft, spożywający w trakcie ich trwania alkohol lub używa środków odurzających, może być natychmiast i nieodwołalnie wykluczony ze wszystkich walk airsoft.
4. Noszenie broni ASG w miejscach publicznych powinno odbywać się z użyciem pokrowców, opakowań lub w inny sposób, zabezpieczający broń ASG przed widokiem publicznym.
Wydobywanie, strzelanie, celowanie lub jakiekolwiek inne użycie broni ASG w miejscu publicznym może być uznane za naruszanie zasad airsoft i powodować wykluczenie dopuszczającego się tego gracza airsoft ze wszelkich spotkań i walk airsoft.
5. Noszenie mundurów i oporządzenia używanego w airsoft w miejscach publicznych jest niedozwolone, za wyjątkiem przypadków niebędących w konflikcie z obowiązującym prawem.
6. Zabronione jest używanie broni białej podczas walk airsoft, poprzez jej dobywanie w jakimkolwiek celu. Uczestnik, który dobywa broni białej podczas walk airsoft może być natychmiast i w sposób nieodwołalny wykluczony z dalszych walk airsoft.
7. Używanie środków pirotechnicznych lub środków pozoracji pola walki jest dopuszczalne w walkach airsoft, za zgodą dowódcy SPZ lub organizatora spotkania.

§9. Kwestie sporne, podejmowanie decyzji wewnątrz, wykroczenia oraz wykluczenie z SPZ.
1. Wszelkie kwestie sporne oraz decyzje, co do działalności SPZ rozstrzygane są przez większość członków SPZ
2. Przez wykroczenia rozumie się działania sprzeczne z niniejszym regulaminem, zachowania sprzeczne z dobrym obyczajem i zasadami współżycia społecznego oraz inne zachowania, które mogą narażać dobre imię Słupskiego Pluton Zwiadowczego
3. Wykroczenia członków SPZ mogą być podstawą do zawieszenia w prawach członka SPZ, a także wykluczenia z SPZ. Wykroczenia rekrutów lub osób będących na okresie próbnym mogą być podstawą do odrzucenia ich kandydatury na członków SPZ.
4. Niewypełnienie obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu, w szczególności w sposób powtarzający się i nagminny, oraz brak zainteresowania SPZ i jej sprawami powodować może wykluczenie z SPZ.
5. W sprawach oczywistych zawieszenie w prawach członka SPZ oraz wykluczenie z SPZ nie wymaga uzasadnienia.
6. Wszelki wkład członka lub rekruta wniesiony w działalność i dorobek SPZ nie podlega zwrotowi.
7. O wykluczeniu z członkostwa lub okresu rekrutanckiego decydują członkowie SPZ przy większości głosów. Ostateczną decyzję podejmuje dowódca SPZ, od której nie ma odwołania i która jest ostateczna.

§10. Wystąpienie z SPZ.
1. Członek SPZ może wystąpić z SPZ w każdym czasie
2. O wystąpieniu z SPZ należy poinformować pozostałych członków poprzez odpowiedni temat umieszczony na forum SPZ.

§11. Sprawy końcowe
1. Niniejszy zbiór zasad nie stanowi prawa w powszechnym rozumieniu,
2. Stosowanie określonych w niniejszym regulaminie zasad, stanowi dbałość o rozwój SPZ, poszanowania dla środowiska airsoft, a także dla panujących w tym środowisku dobrych obyczajów. Z tego względu, zbiór niniejszy stanowi zbiór części zasad obowiązujących w środowisku airsoft w Polsce, które zwane są umownie "Prawem ASG", umieszczonym na portalu „WMASG”,
3. Każdy członek SPZ oraz każdy potencjalny kandydat na członka zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i respektowania zawartych w nim postanowień.
4. Dokonywanie zmian w regulaminie jest możliwe i powinno odbywać się za zgodą większości członków SPZ.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MILLER44 dnia Śro 10:51, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SŁUPSKI PLUTON ZWIADOWCZY Strona Główna -> Regulaminy i Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin